Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące:

  • edukacji,
  • kadr,
  • finansów,
  • dokumentacji kancelaryjnej - według instrukcji kancelaryjnej.

Organizacja przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków.

Organizacja spraw w przedszkolu:

  • sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu;
  • sprawy załatwia się zgodnie ze stopniem trudności;
  • sprawy można załatwiać pisemnie;
  • sprawy można załatwiać ustnie;
  • sprawy można załatwiać elektronicznie.

Załatwianie spraw listownie: ul. Smoleńska 64; 03-526 Warszawa.

Załatwianie spraw telefonicznie: 22/679-91-94;

Załatwianie spraw mailowo: p94@eduwarszawa.pl

Załatwianie spraw wychowawczo - opiekuńczych z wychowawcami grup: w godzinach pracy przedszkola codziennie w godzinach 6.30 -17.00.

Załatwianie spraw w sprawach interwencji, skarg i wniosków z dyrektorem: Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów w godzinach swojej pracy.

Załatwianie spraw w przypadku dni wolnych od pracy odbywa się w najbliższy dzień następujący po dniu wolnym.

Przedszkole nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów tj.: nie zawiera danych osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko), nie posiada adresu oraz przedmiotu sprawy, której dotyczy zgodnie z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz art. 63 § 2 K.p.a.

Przedszkole nr 94 „Kraina Słonecznych Marzeń” prowadzi sprawy:

  • Edukacyjne dotyczące: zapisów dzieci do przedszkola, obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego, wydawania informacji o dziecku, prowadzenia dzienników zajęć.
  • Administracyjne dotyczące: pobierania opłat za Przedszkole, wydawania decyzji w sprawie zwolnienia lub obniżenia z opłat, wydawania zaświadczeń.
  • Kadrowe dotyczące: spraw osobowych nauczycieli i pracowników administracji i obsługi.
  • Sprawozdawcze dotyczące: raportów i sprawozdań.
  • Archiwalne dotyczące: akt osobowych pracowników, dokumentacji Rady Rodziców, dokumentacji finansowej przedszkola, dzienników zajęć przedszkola, protokołów zebrań Rady Pedagogicznej, zarządzeń dyrektora przedszkola.
  • Finansowe udostępniane na wniosek właściwych organów kontrolujących.

Tryb załatwiania spraw:

  • Dyrektor przedszkola: zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi, ubieganie się o pomoc finansową, przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola.
  • Nauczycielki: bieżące informacje o dziecku oraz sprawy organizacyjne i kontakty indywidualne.
  • Kierownik gospodarczy: comiesięczne opłaty za wyżywienie w przedszkolu, dokumentacja finansowa placówki.

Zgłaszanie nieobecności dziecka w przedszkolu

Nieobecność dziecka w przedszkolu zgłaszana może być poprzez wybór jednej z następujących form:

  • Zgłoszenie drogą elektroniczną na adres: p94@eduwarszawa.pl
  • Zgłoszenie telefoniczne: 22/679-91-94; z zastrzeżeniem, iż rozmówca nie jest anonimowy.
  • Zgłoszenie osobiście w przedszkolu.

Zasady załatwiania spraw w Przedszkole Nr 94 „Kraina Słonecznych Marzeń” w Warszawie:

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa sprawy załatwiane są terminowo bez zwłoki w formie pisemnej. Osoba zainteresowana powinna przedstawić odpowiednie dokumenty.
  • Placówka załatwia sprawę niezwłocznie, jeżeli posiada wszystkie informacje potrzebne do jej załatwienia.
  • Przedszkole załatwia sprawę niezwłocznie w przypadku, gdy nie jest wymagane zebranie dodatkowych danych, wyjaśnień lub dowodów.
  • Sprawy są załatwiane najpóźniej w terminie jednego miesiąca od dnia złożenia pisma wraz z dokumentami.
  • W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych termin ich rozpatrzenia wynosi dwa miesiące od dnia wniesienia sprawy.
  • Ustala się nowy termin załatwienia spraw w przypadku przekroczenia ustalonych terminów podając przyczynę zwłoki.
  • Od decyzji Dyrektora Przedszkola przysługuje odwołanie do organu prowadzącego placówkę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole nr 94 "Kraina Słonecznych Marzeń" w Warszawie
odpowiada: Beta Gela
data: 13-09-2022
wytworzył: Beta Gela
data: 13-09-2022
data: 13-09-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-09-2022 - Edycja treści
  • 11-09-2020 - Edycja treści
  • 04-10-2018 - Edycja treści
  • 14-09-2017 - Edycja treści
  • 30-01-2017 - Edycja treści
  • 17-02-2016 - Edycja treści
  • 11-06-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 577